Weet je al voldoende en wil je direct contact opnemen?

Maak kennis met het team van Huysvisie

Waar je stuk voor stuk op kunt bouwen.

Laurens van den Berg

Register Makelaar / Taxateur

Laurens van den Berg is de mede-eigenaar/directeur van onze makelaardij. In 1998 gestart als makelaar waarbij hij in 2002 zijn eerste makelaarskantoor opende. Zoals al eerder genoemd: gecertificeerd makelaar en taxateur. Vanaf het begin is dit kantoor zijn levenswerk en passie geweest. Hij is degene met wie je als koper of verkoper het eerste kennismaakt. Daarbij zullen zijn sterke punten als vakbekwaamheid, enthousiasme, eerlijkheid en open persoonlijkheid direct opvallen.

Christiaan van Herk

Register Makelaar / Taxateur

Christiaan heeft in 2015 't GoeieHuys Makelaardij in Brielle overgenomen en heeft zich sindsdien ingespannen om een onderscheidende makelaar te zijn waarbij niet het pand maar u als klant centraal staat. Ontzorgen zit hem in het bloed en steeds meer opdrachtgevers weten hem te vinden. Samen met Laurens is hij ook de initiatiefnemer en oprichter van Huysvisie. Een mooie stap in zijn carriëre om u als klant nog beter van dienst te kunnen zijn.

Djamella Wagemakers

Vastgoedadviseur

Djamella Wagemakers maakt sinds 2016 onderdeel uit van ons makelaarsteam. Ze begon zonder ervaring in de makelaardij maar met een grote drive om zich het vak eigen te maken. Haar enthousiasme voor het makelen zette zich al snel om in een studie makelaardij waarvoor de diploma's inmiddels al binnen zijn. Ze zet zich graag volledig in voor de aan- en/ of verkoop van een woning en neemt de tijd voor de bezichtigingen. Ze is vriendelijk, recht door zee en commercieel ingesteld. Ze zal altijd jouw wensen voor ogen houden en het maximale resultaat en een maximale tevredenheid willen bereiken!

Nina Bloks

Commercieel medewerker

Nina Bloks is sinds 2019 fulltime bij ons kantoor gestart. Vanuit de Sales had zij al enige commerciële vaardigheden mee die ze direct kon toepassen in de makelaardij. Ze is betrokken, enthousiast en helpt onze klanten dan ook met plezier. Recentelijk is zij begonnen aan een makelaarsopleiding en je zal haar regelmatig buiten zien of aan de telefoon te spreken krijgen.

Maurice van der Linden

Commercieel medewerker

Werken binnen dit dynamische kantoor zorgt ervoor dat Maurice zijn werk als binnendienst medewerker met veel plezier doet. Er is geen klant, verkoop of aankoop hetzelfde en dat maakt het werk zeer afwisselend en uitdagend. Graag beantwoordt hij zowel aan de telefoon als per email uw vragen. In alle facetten die binnen gedaan worden probeert hij u te helpen om ervoor te zorgen dat uw proces zorgeloos verloopt.

Maurice Kleiberg

Commercieel medewerker

De diversiteit van het vak en het contact met de klanten is het geen dat Maurice Kleiberg drijft en dat doe hij in deze serieuze business het liefst “met een lach”.



Mogen wij je helpen bij de aan- of verkoop van je woning?

Maak een afspraak voor een eerste kennismaking, we staan voor je klaar!

​​​​​​​


Géja de Kat-Kalisvaart

Secretaresse

Géja de Kat-Kalisvaart is het eerste aanspreekpunt van ons kantoor. In 2013 is ze bij ons begonnen en haar secretariële functie vervult ze dagelijks met veel plezier. Van het maken van je eerste afspraak met een van de makelaars tot het aanmelden van je woning op de website, het schrijven van teksten en doorgeven van bezichtigingen, alles wordt met enthousiasme en kennis van zaken behandeld. Klantvriendelijkheid staat bij haar hoog in het vaandel. Persoonlijk contact is een pré, maar om je tijdens je werkzaamheden overdag niet al te veel te storen wordt er ook veel via de mail gecommuniceerd. Kom gewoon eens kennis maken!

Katja van den Berg

Commercieel medewerker

Katja van den Berg is het eerste aanspreekpunt van ons kantoor. In 2013 is ze bij ons begonnen en haar secretariële functie vervult ze dagelijks met veel plezier.
Van het maken van je eerste afspraak met een van de makelaars tot het aanmelden van je woning op de website, het schrijven van teksten en doorgeven van bezichtigingen, alles wordt met enthousiasme en kennis van zaken behandeld. Klantvriendelijkheid staat bij haar hoog in het vaandel. Persoonlijk contact is een pré, maar om je tijdens je werkzaamheden overdag niet al te veel te storen wordt er ook veel via de mail gecommuniceerd. Kom gewoon eens kennis maken!

Jacquelien van Herk

Secretaresse

Jacquelien werkt op de vrijdagen en springt bij wanneer het nodig is. Ook haar kracht ligt bij het te woord staan van onze klanten, waarbij ze de vragen graag beantwoord of zaken uitzoekt. Een tevreden klant staat bij haar op nummer 1!

Meer weten over Huysvisie?